//

Dit item is niet op voorraad

Bestelwagen met open laadbak FUSO FUSO 9C18 Canter Alu Pritsche 6.1m NL 4000kg!


Bestelwagen met open laadbak FUSO FUSO 9C18 Canter Alu Pritsche 6.1m NL 4000kg!

Contact opnemen met de verkoper

Privacy policy
  • Kenmerken
  • Beschrijving

Kenmerken

Algemene informatie
Referentienummer111-79
Rit25 km
Nieuwdone
Totaalgewicht7490 kg
Nuttige last3950 kg
Kleurwit
Motor/aandrijving
EmissieklasseEuro 6
Type brandstofdiesel
Motorvermogen175 pk
Versnellingsbakautomatische
Cilinderinhoud2998 cc
Chassis/ophanging
Asconfiguratie4x2
Aantal assen2-as
ABSdone
Aanhangwagenkoppelingdone
Reservewieldone
Opbouw
Laadbreedte2480 mm
Laadlengte6100 mm
Cabine/interieur
Type cabinedagcabine
Airconditionerdone
Aantal zitplaatsen3
Centrale vergrendelingdone
Elektrische ruitendone
Stuurbekrachtigingdone
Elektrische spiegelsdone
Radiodone
Extra
Verhuur mogelijkhedendone
Startonderbrekerdone

Beschrijving

Breid uw transportmogelijkheden uit door aan uw vloot toe te voegen FUSO FUSO 9C18 Canter Alu Pritsche 6.1m NL 4000kg! Bestelwagen met open laadbak.

Dat bevindt zich in Bad Salzuflen, Duitsland. De belangrijkste technische details zijn als volgt. Het totaalgewicht van het artikel is 7490 kg. 25 km is de afstand die het voertuig aflegt. Kenmerken motor-aandrijving: emissieklasse: Euro 6, type brandstof: diesel, cilinderinhoud: 2998 cc, motorvermogen: 175 pk, versnellingsbak: automatische. Chassis / ophanging componenten zijn voorzien van aanhangwagenkoppeling, asconfiguratie: 4x2, aantal assen: 2-as, ABS, reservewiel. Specificaties opbouw: laadlengte: 6100 mm, laadbreedte: 2480 mm. Cabine ontwerp: type cabine: dagcabine, elektrische ruiten, elektrische spiegels, centrale vergrendeling, airconditioner, stuurbekrachtiging, aantal zitplaatsen: 3, radio. Lichaamskleur: wit. De prijs van het voertuig: 60900 Euro.

Bestelwagen1 is ontworpen als een gebruiksvriendelijk platform, waar u gemakkelijk FUSO FUSO 9C18 Canter Alu Pritsche 6.1m NL 4000kg! Bestelwagen met open laadbak en een aantal andere items kunt vinden.